Nyheder

23. august 2021
  /  Nyheder
Nytorv Middelfart 2020

Det har været en succesfuld sommer i Middelfart, hvor et samarbejde mellem handel og turisme i Brobygning Middelfart har tiltrukket rekordmange gæster til byen.

På tværs af handel og turisme har vi det samme mål; netop at øge interessen for byen – både for lokale og for turister. Det er meget stærkt, at vi virkelig har formået det i år.

ANDERS BAAGLAND, CITY MANAGER I MIDDELFART HANDEL

Søndagskoncerter, weekendaktiviteter og sommerstemning i hele byen er opskriften på Middelfart Sommerbys succes, men vigtigst af alt er et godt samarbejde mellem de forskellige aktører og foreninger:

Vi har gjort det i fællesskab mellem handel og turisme. Så vi har i år arbejdet utroligt meget på tværs af organisationerne og fået skabt en meget stærk kampagne

ANDERS BAAGLAND, CITY MANAGER I MIDDELFART HANDEL

Mange tusinde har besøgt Middelfart i løbet af sommeren og det har butikkerne også kunnet mærke; omsætningstallene overgår sidste år.

Udover at foreningerne har arbejdet sammen om at skabe en attraktiv Sommerby har Fynske Bank, Middelfart Sparekasse, Middelfart Kommune, Rock Under Broen samt Kvickly også været aktive samarbejdsparter.

Læs hele artiklen her:

https://fyens.dk/artikel/middelfart-sommerby-2021-har-været-en-forrygende-succes-vi-har-haft-langt-flere-gæster-i-byen-end-nogensinde-før

I podcasten Strategisk Byledelse kan du høre direktør Lene Lawaetz fortælle om de processer og metoder, som Brobygning Middelfart har brugt