Vinduesruder ind til 7 ledige lejemål i gågaden i Middelfart er blevet til iøjnefaldende efterlysninger af de handlendes ideer til nye butikker og entreprenante selvstændige og butikker, som vil arbejde med kundernes ideer.

Den store matchmaking-kampagne er en del af BROBYGNING MIDDELFARTS indsats for et attraktivt handelsmiljø, som kan lokke folk både inden for og uden for kommunen til at køre til Middelfart for at shoppe, og give eksisterende og nye butikker mod på at eksperimentere med forretningsmodeller og butikskoncepter.

Kampagnen er blevet til i samarbejde med erhvervsmægler Jan Hinnerskov fra mæglervirksomheden Nordisk Kapital Råd, og hele kampagnen består foruden butiksfolierne af avisannoncer og en landingsside, hvor man kan aflevere sine ønsker til nye butikskoncepter eller butikker.

Som en del af lanceringen af kampagnen deltog direktør Lene Lawaetz i en facebook livestreaming hos Melfar-Posten, hvor der kom mere end 200 ideer på få timer.